torsdag 30 september 2010

Shoppingtur

Ledig idag, det blev en shoppingtur i lilla Linde.
Kom tillbaka med hudvårdsprodukter till mig själv, en present till en vän
och årets första julklapp (!!!)

Såhär såg jag ut idag:

Klänning, H&M
Fuskskinnsjacka, Primark (London)

Gubbkeps, Åhléns
Sjal, köpt i Italien

Söta skor med taxklack,
köpta på marknad i Italien

Lite turkost och guld på ögonlocken

Fick med en vattenflaska när jag handlade produkter
från Dermalogica. Gratis är alltid gott!!
Snygg är den också =)

3 kommentarer:

Johannas ordsamling sa...

Men, åh! Tack, vad glad jag blir! Du har supersopran-stämman istället ;)

Shopgirl Shanghai sa...

hej erika,

jag vet att jag är extremt dålig på att kommentera, men jag älskar din blogg :-)
keep it up!!!
ett tips är jag såg att du e prenumerant på ELLE (me too), där har dem en bra artikel om sh :-) läs!

Andréa sa...

Sv: Japp, igår! :)