måndag 6 september 2010

Soffpotatis - nej tack!

Har tagit tag i mitt liv igen och varit på gymmet. Efter att jag tvingats sluta med elitvolleybollen pga en krånglande axel har det varit sisådär med träningsmotivationen, men nu börjar den komma tillbaka! Även om jag saknar lagträningen, den härliga stämningen och inrutad vardag med träning och matcher så känns det ändå ganska skönt. Nu kan jag ju träna hur och när jag vill! Idag blev det ett pass på gymmet: uppvärmning på löpbandet, 45 minuter allround-styrketräning och som avslutning 20 minuters konditionsträning på crosstrainer. "Bra gjort!" säger jag och klappar mig själv på axeln.

Nej tack!
JAA tack! (och neej, det är inte jag, i wish!)

1 kommentar:

Bella sa...

Promenaden var skön :) Vad duktig du är! Nej inga soffpotatisar här inte! Nu går vi all in.. :) Gick det bra på jobbet i helgen? Kramar!