torsdag 23 september 2010

Ny energi

Efter att ha gått med huvudvärk nästan hela förra veckan och varit sjukt trött, känner jag mig nu bättre och full av energi. Vad har jag då haft för mig sedan sist? Jo, det ska jag berätta...

Jag har tyckt synd om mig själv och tröstat mig med glass.
Jag har fått mitt paket från Goodiebag. Bara att börja testa!
Lagat god mat, ugnsrostade rot- och grönsaker med
fetaost, olivolja, timjan och honung.
Sett "Flicka med pärlörhänge" Bra film!
Bakat bullar.
Gått promenader med min superspännande
ljudbok i iPoden!

1 kommentar:

Lovisa sa...

Ja, det är det verkligen :) Samtidigt är vänskap svårt och smärtar enormt. Det kan komma så mycket svek men efter alla motgångar inser man mer och mer vilka som verkligen är ens VÄNNER. Det finns så många där ute som blir illa behandlad och att de accepterar skiten gör ont. Jag har alltid haft svårt att säga nej men efter en tid har jag rensat så kallad vänner och vilken befrielse det är att lägga all energi på dem man verkligen älskar. Jag har inte många vänner. Jag önskade att jag hade fler men de jag har älskar jag högt. Jag vet att de kommer finnas hela livet för mig. Det är en härlig känsla :) Ytliga vänner klarar jag mig utan. Jag har få vänner men många kompisar eller vad man ska säga. Shoppa, fika vänner om du förstår vad jag menar. Ha de gott och kram på dig :)