tisdag 14 september 2010

Önskelista

Det går bra med köpstoppet, bättre än väntat! Heeelt hundraprocentig har jag inte varit, jag har köpt EN grej. En turkos badrumsmatta som jag har tittat på förut var på rea, och jag kunde inte låta bli! Men för 50 kr var det väl, okej, eller?

Något jag har märkt är att jag har börjat fundera mycket mer på om jag verkligen vill ha en viss sak. Det är ju toppen! Så även efter den här månaden ska jag ha som regel att inte implusshoppa, utan gärna gå hem och sova på saken när jag ser något jag vill ha. En bra strategi!

Här är ett par saker som just nu ligger på kanske-listan i mitt huvud:

EasyTone walkingskor från Reebok
Glitzerland från OPI
Taklampa Tennessee från LampGustaf. Sjukt snygg, eller hur?!?
Nu ska jag städa lite, jag somnade vid tv:n på eftermiddag så nu har jag enorm energi och städlust. //Ika

3 kommentarer:

sara sa...

åh, glitzerland är sjukt snygg!

Kuzzin miccan sa...

Åh, såna där skor vill jag åxå ha :D
men dom är så sjukt dyra :(

Ems sa...

Grymt snygg lampa! Like it!