torsdag 9 september 2010

Höstkänslor

Det är lite kallare, luften är friskare, solen värmer sådär alldeles lagom. Den där mysigt höstiga känslan har infunnit sig och jag är fylld av energi och idéer. Imorse blev det promenad hem till föräldrarna, hämtade lite av sakerna som jag har kvar där. Städade sedan badrummet och började organisera mitt smink och hudvårdsgrejer för att få bättre överblick. Ni får se när det blir klart ;)

Snart dags för jobb, och så här ser jag ut idag
Klänning, H&M.
Smårutig kavaj, NEXT (London).
Stövlar, Skopunkten.
Väska, min favorit från Dixie.
Halsband, köpt på loppis.

Ha en bra dag! //Ika

5 kommentarer:

Andréa sa...

Sv: Tack :) Gillar verkligen asken jag med!

Jag gillar verkligen gift-citatet du har i headern :D Har du kommit på det själv, eller var kommer det ifrån?

Andréa sa...

Sv: Ja, jättefint och smart :)

sara sa...

svar: jag vet inte det exakta namnet på växten men vet att de kallas för hjärtan på tråd. :)

hoppas du hittar dem!

kramis

lovisa/polichinelle sa...

hej! nej, det är nog en vanlig gardin tror jag. det är hemma i min lillasysters rum så jag har inte jättebra koll, tyvärr.

Lovisa sa...

Försöker också se det fina med hösten. men det är ta me tusan svårt ;)

Ps! Vad snygg du är. Ha en fortsatt bra söndag och många kramar. Ta hand om dig!