lördag 25 september 2010

Fint & Fyndat

Blev en tur till Erikshjälpen Second Hand med mor i förmiddags. Köade utanför vid öppningen tillsammans med en hel hop tanter, coolt! Haha.

Lyckades knipa ett par fina fynd, mest nöjd är jag med lampan. Den högg jag framför ögonen på tidigare nämnda tanter genom att själv hämta trappstegen, klättra upp i mina klackskor och ta ner den från taket. En gubbe var rädd att jag skulle trilla ner, men det gick bra, dock var ju rädslan befogad med tanke på mitt mycket bristfälliga balanssinne =P


Lampa 125:-

Svart ram, 10:-
 
Pigtittare, 25:-
Ska nog måla om den=)

Glaset är lite spräckligt,
men det tycker jag är charmigt

Ljuslyktor, 5:-/st
Vas, 40:-

3 kommentarer:

sara sa...

svar: tack! kilklack är verkligen perfekt. och så himla snyggt!

Andréa sa...

Sv: Ja jag är helt kär i den färgen :)
Ha en fin kväll!

sara sa...

svar: vad kul! vad pysslar du för något?