lördag 2 oktober 2010

Lördagskväll och soffläge

Veckan har varit lång, och i mitt tycke inte den bästa. Sjukt stressigt på jobbet, så stressigt att jag har fått ont i magen. Lätt blå fotled efter en pinsam vurpa mitt på gatan i stan (tur att jag bor där jag bor, aldrig så många som ser en;) Nageltrång på det och...ja, ni fattar.

Igår hade jag iaf en supertrevlig kväll i Örebro, middag med tjejerna i laget. God mat, trevligt sällskap och en massa skratt, välbehövligt. Kom hem sent, och upp i ottan för jobb imorse. Efter jobbet en tur till ICA, köpte glass.

Hyrde filmen Flickvänner från förr. Inte bra, men inte dålig heller. Somnade nånstans mitt i.

Imorn är det jobb igen, sedan välbehövlig ledighet måndag och nästan hela tisdag.   

Jag glömde ta med kameran igår kväll.
Bjuder på en bild från när jag kom hem
på natten istället.

Inga kommentarer: