lördag 2 oktober 2010

Pink October

Rött, orange, brunt och andra höstiga färger i all ära, men oktober är ju också den Rosa Månaden. Jag tänker såklart på alla rosa saker som poppar upp och säljs till förmån för bröstcancerforskningen. Här är några godbitar:

Sex nyanser av rosa.
45.- i närmsta sminkbutik.

Champion Pink Ribbon Seamless Sportsbra
399.- på bl.a Stadium

Söta tofflor, 99.- hos Scorett
Försvarets hudsalva.
19.- på närmsta apotek.

Lindex Pink Collection
finns bl.a denna LBD, 599.-

Passa på att köpa en av de bästa
plattängerna som finns!
1999.- kostar setet på ghdHair
Själv kommer jag iaf att köpa ett av de fina rosa nagellacken, ett klassiskt Rosa Band att pynta höstjackan eller väskan med, och så är jag väldigt sugen på de fluffiga tofflorna!

7 kommentarer:

Tuss sa...

det är så fint att se när andra engagerar sig i bröstcancer!

piichas blogg sa...

Hej söt blogg du har. Hur är det med dig och vad har du för dig idag?

Kram/ Piicha

Therese Skönhetsblogg sa...

Roligt att många engagerar sig i det med så olika idéer :) Förr kunde man ju bara köpa ett litet band..

piichas blogg sa...

Hej, jo med mig är det bara bra. sitter på jobbet och arbetar just nu. Mycket att göra och jag var uppe ganska så sent igår så är ganska mör i huvuder just nu. Hahahah

sara sa...

svar: vad mysigt! det är verkligen roligt att julfixa. :D

Piichas blogg sa...

sv: tackar! ^^
Jag jobbar med kundtjänst ^^
Vad gör du om dagarna ?
Kram/ piicha

piichas blogg sa...

Sv. Åhh, Vad härligt!
Så du får äta massor av söt saker hela dagarna?
Kanske därför du är så söt? ^^

Kram/ Piicha