fredag 10 februari 2012

Inte Bara Brun

Idag fick naglarna sig en dos av brunt i form av 124A från MNYs sommarkollektion 2011, Bikini Babe. Köpte det i somras men tyckte inte då att det var ett särskilt somrigt lack så det har legat i lådan sedan dess. 

Den bruna färgen är supersnygg och jag gillar det diskreta guldiga glittret, det känns sofistikerat men ändå inte tråkigt. Täckte bra med två lager, och med tanken på priset, 39kr, kan jag inte vara annat än nöjd. Tyvärr verkar det som om det inte finns kvar i sortimentet, synd tycker jag!

Någon som kan tipsa om ett annat snyggt mörkbrunt lack?


2 kommentarer:

Hanna sa...

Sv: Jaa den är superfin, ska swatcha skuggorna imorrn innan köp så jag vet vad jag betalar för. Mitt sparkonto får lida lite nu känner jag!

Shopgirl87 sa...

min kompis är ansvarig för all svensk marknadsföring på Maybelline och dåvaande MNY och hon sa att det såldes ganska dåligt och därför är det borta