onsdag 8 februari 2012

Ett paket till mig!

Mitt paket från TiKei Mineral Cosmetics har kommit!
Jag har provat flera olika mineralfoundations under året, bl.a. Lily Lolo, Idun, IsaDora och L'Oréals, men alltid gått tillbaka till Bare Minerals. Efter att ha hört och läst så mycket bra om TiKei bestämde jag mig dock för att testa, och beställde en foundation i färgen Peach 2. 

 

Passade också på att beställa provburkar av deras Concealer Yellow (ska dölja mörka ringar under ögonen) och Concealer Mint (ska dölja röda partier/finnar). En glad överraskning var att jag fick två gratisprover: ögonskuggorna Amethyst och Nirvana. 


Priserna känns väldigt överkomliga, en foundation om 9 gram kostar 129kr, 3 gram 79kr. Man kan också köpa små provburkar av alla deras produkter för 10kr, perfekt om man vill testa! Ska försöka hinna testa dem snart så får vi se om de håller måttet =)







4 kommentarer:

Amanda sa...

svar: Riktigt goda parfymer det där :)

Linda sa...

Spännande, har du prövat? jag har också bara id. Men dessa verkade prisvärda. Jag kompletterar mitt smink med bivaxsalva med grankåda, se bivaxsala.se. Gör så att rodnader och finnar försvinner. tar det efter rengöringen på kvällen. Rena dundermedlet. Återkom gärna så man får veta vad du tyckte om produkterna ovan.

Linda sa...

ojdå, bivaxsalva.se skulle det stå. haha

Erika sa...

Linda: Har inte hunnit testa än, men så fort jag har gjort det ska jag självklart skriva en recension =) Bivaxsalvan låter superspännande, jag gillar naturprodukter!