måndag 7 maj 2012

IsaDora sommar 2012


IsaDoras sommarkollektion Papagayo finns nu ute i butik,  superhärlig tycker jag =)
Här kommer en presentation av kollektionen samt lite swatchar, enjoy!



Papagayokollektioner bjuder på läpprodukter i superhärliga nyanser av knalligt rosa och korall. Perfect Moisture Lipstick (119kr) och Moisturizing Lip Gloss (99kr) i två nya, supersnygga färger med matchande Perfect Lipliner (69kr). Min favorit är läppstiftet Coral Glow.





Ögonmakeupen består av en Eye Shadow Trio i färgen Treasure Island (119kr). Härliga turkosa och guldiga nyanser. Dessa matchas snyggt med Twist-Up Metallic Eye Pen i nya färgerna Blue Hawaii och Paradise Green (99kr). Den sistnämnda är sjuuukt snygg! 
Sedan slår IsaDora ett slag för den blå mascaran, genom Precision Mascara i Flashy Blue (139kr). Jag tycker deras Precision Mascara är superbra, och älskar dessutom blått på ögonfransarna, så denna är absolut något för mig!



Wonder Nail Hot Hibiscus, Bird of Paradise och Papagayo Blue had funnits i butik ett tag, de får nu sällskap av turkosgröna Paradise Green. Pris 69kr.

 

I kollektionen ingår även Hair Mascara i färgerna Royal Blue och Green Turquoise (129kr).


Jag är väldigt förtjust i kollektionens härliga färger, och vill ha ALLT..
Dessutom....köper man två produkter ur Papagayosortimentet får man just nu ett jättesnyggt armband!


2 kommentarer:

Eva på IsaDora sa...

Vilket fint inlägg! Superkul att du gillar sommarlooken! Vänliga hälsningar, Eva på IsaDora

Shopgirl87 sa...

ska kolla in koralläppstiftet/läppglanset