måndag 7 maj 2012

I min GlossyBox: April

Sent omsider fick jag äntligen min box för april. Jag gillar konceptet GlossyBox, och jag tänker inte ägna hela inlägget åt att gnälla på att produkterna är tråkiga/passar inte mig/har redan testat dem. För allvarligt talat, 5 produkter för 139kr är inte dåligt! Visst kan det vara så att vissa av produkterna inte faller mig helt i smaken, men då kan jag ju glädja en vän eller mamma som inte redan äger tonvis med produkter av alla de slag och MER än gärna vill ha den där antirynkkrämen eller reseförpackningen med hudkräm!

Som man säger... DELAD GLÄDJE ÄR DUBBEL GLÄDJE =)



I min aprilbox fanns följande:
- Youth Code Luminizer dagkräm, LÓréal
- Kolorit Volume Powder, Maria Nila
- Lemongrass Body Lotion, Natuvive
-Intense Lipgloss i färgen Absorb, Illamasqua
-Rosa nagellack Notting Hill Gate, Nails Inc



Jag är supernyfiken på Absorb från Illamasqua. Har länge velat prova deras gloss efter att ha läst så mycket bra om märket hos bl.a. Viola. Dessutom ägde jag inget nudefärgat gloss innan men hade tänkt köpa ett.


Det rosa lacket från Nails Inc ser också jättesnyggt ut =)



Inga kommentarer: