onsdag 25 augusti 2010

Trötthet

Det regnar ute, och jag är helt sjukt trött. Igår var första morgonpasset på jobbet efter semestern, gissa om jag kände mig lätt förvirrad när klockan ringde 04.45, varför skulle jag gå upp när det fortfarande var mitt i natten, tänkte jag. Men det var bara att dra på sig regnkläderna och knalla 20-minuterspromenaden till jobbet. Väl där ringer telefonen, och i mitt trötta tillstånd får jag hjärnstillestånd och svarar:
- "Öhhhh, Erika" ..Tystnad..."Eller nej, öhhhh Frosth Konditori"....Tystnad....
Som tur var var det en kollega och inte en kund som ringde. Och jag kom ju iaf ihåg vad jag hette ;)

2 kommentarer:

lovisa/polichinelle sa...

tusen tack! jag köpte den förra sommaren på någon vero moda-liknande butik vill jag minnas.

Bella sa...

Åh vad fin blogg Erika! ja, födelsedagen firades mycket =) Skönt att du är tillbaka på jobbet! Kramar