onsdag 25 augusti 2010

Måste berätta en grej

För ett par veckor sedan träffade jag en kompis som jag inte sett på länge för en fika. Och jag sa världens dummaste grej, skulle kunna säga att jag gjorde en "Veckans Tessan" eller en "Veckans Emlan", vilket man nu vill välja ;)

Hon: "Var var det du bodde nuigen?"
Jag:  "Mittemot polishuset, på översta våningen ovanpå gamla Frosths Konditori"
Hon: "I vänsta eller högra lägenheten?"
Jag:  "I den högra"
Hon: "Jaha, min bror bodde i den vänsta förut"
Jag:  "Nejmen vad kul, där bor ju min granne nu!!"

Duhhhh, haha.

3 kommentarer:

Therese sa...

Absolut! Ett tips är att göra många när man väl är igång, de tar snabbt slut! ;)

Petra sa...

hahahahaha
Ja, men det är ju sant att din granne bor där. :)

Ems sa...

Jag gillar att det inte bara är jag och Tessan som lyckas slänga ur oss inte alltför intelligenta meningar ibland :P