onsdag 18 augusti 2010

Fullt ös

Det har varit fullt ös i helgen, mycket har hunnits med.

På lördagen tog jag tåget till Örebro för att träffa finaste. Det blev en öl på Slottskrogens uteservering i värmen, och senare middag på Lilla Indien. Maten var underbart god, men inredningen lämnade en del att önska. Jag satt där och funderade på vad jag skulle göra om jag fick göa om lite, det bara kliade i fingrarna!
Den här skulle absolut få bli kvar =)

Söndagen spenderades på möbelaffärer. Blev en hel del bra inköp, P köpte fint matbord, hatt- och skohylla på Mio. Jag hittade äntligen, efter ett års letande, ett skoställ är litet nog att passa i utrymmet i min hall. Överlycklig!

RAST avlastningsbord, 99kr på IKEA. Efter lite målning kommer det att fungera bra som skoställ =)

Inga kommentarer: