onsdag 13 juni 2012

Paket från L'Oréal


Det här paketet hamnade på min hallmatta idag! Jag har visst vunnit en tävling hos Damernas Värld, hade ingen aning om det så en trevlig överraskning =)

Vinsten bestod av fyra hårprodukter för färgat hår. Har inte testat dessa förut så det ska bli spännande.

Tre av produkterna är ur serien Vitamino Color. De är färgbevarande och ska "låsa in" färgen i hårfibern  så att färgens intensitet och lyster bevaras längre. Jag fick Color Protecting Shampoo 250ml, Color Protecting Conditioner 150ml och Color Protecting Gel-Masque 200ml. Dessa kommer jag börja testa direkt, då både mitt balsam och inpackning tagit slut och jag inte är nöjd med shampot jag köpte i förra veckan.

Den fjärde produkten är L'Oréals nya Mythic Oil Color Glow Oil. Den är en lystergivande produkt för färgat hår berikad med linfrö- och transbärsolja och har UV-skydd. Kul med en ny olja att prova, jag har blivit helt beroende av Maria Nilas Swedish Therapy Oil sedan jag fick den i GlossyBoxen, får se om denna är lika bra!



Inga kommentarer: