fredag 27 januari 2012

Igår

Igår blev jag snabbt inkallad till jobbet och hann därför inte lägga upp bilderna på dagens look, so here they come! Jag tackar förresten söta hiilen för frisyrtipset. Jag hade dock behövt lite löshår för att få det lika fint som hon =) 




Ansikte: Cover All Mix (MUS)
Foundation Medium Beige (bareMinerals)
Blush Nut (MUS, för contouring)
Blush Complex (MUS)

Ögon: M/S Muffin och Diva (MUS)
C/S Gold (MUS)
Master Precise Liner (Maybelline)
Hypnose Doll Eye Mascara (Lancome)

Ögonbryn: Impeccable Brow Pencil, Dirty Blonde (MAC)
Tri Brow, mellanfärgen (MUS)

Läppar: Hi-Shine Lip Treatment, Perfectly Pink (The Body Shop)

Nu tar jag en tur på stan för att se om jag kan hitta ett par stövlar att köpa för mina födelsedagspengar, för JA, jag fyller år idag! =D


2 kommentarer:

lovisa/polichinelle sa...

svar: tack så hemskt mycket! läppstiftet heter blush och är från make up store. http://www.makeupstore.se/sesv/products/lips/lipstick/blush

kram!

Emelie sa...

Grattis igen! Du sminkar dig så rackarns fint! Och ja, jag är avis på dina eyebrows :P
Puss!