tisdag 24 januari 2012

Glitzy Tuesday!

I'm back everyone!
Det har gått nästan ett år, och mycket har hänt sedan sist. Jag har flyttat från Lindesberg till Örebro, sagt upp mig från jobbet för att börja plugga, gått en termin på lärarprogrammet och nu tagit studieuppehåll för att fundera på om läraryrket verkligen är något för mig. Så just nu antar jag att min status är "arbetssökande". Det känns både läskigt och spännande, en helt ny situation. Min negativa sida säger att jag är arbetslös, min positiva att jag har alla möjligheter i världen. Jag väljer att lyssna till den positiva, och piggar upp tisdagen med riktigt glittriga naglar =)




Depend baslack, två lager IsaDora nr 682 Metal Glitz, ett lager Mavala nr 213 Pure Diamond, Seche Vite överlack.

3 kommentarer:

Amanda sa...

Svar: Vad roligt ! Tack :)

bella sa...

Sv: Tack för kommentaren på min blogg! Jag vill minnas att den turkosa färgen är en matt ögonskugga från Make Up Store som heter Colibri!
kram bella

Shopgirl87 sa...

Hej Erika! Kul att få en update från dig! Älskar din blogg och jag har verkligen saknat den under året, särskilt dina matinlägg hehe.
Säg till om du är i sthlm någonting så kan vi ta en fika :-)