lördag 19 februari 2011

Sjukligt positivt inlägg =S

Jag har varit sjuk och hemma från jobbet sen onsdag nu. Snacka om dööööötrist. Och såklart har det varit jättefint väder ute, solen har strålat typ varje dag. Blir ju inte ett DUGG sugen på långa promenader eller joggingturer. Jag säger bara DUUUUHHHHH!

Dessutom är det match idag, derby mot Örebro. Och jag är inte där! Svårt kanske att förstå varför detta skulle vara världens undergång...men volleyboll är mitt liv, jag är 100% volleybollnörd och LV-fan 'til i die. Seriöst.

31 minuter till matchstart, kommer att följa mina vänner på nätet såklart iaf =)

Förresten, har ägnat lite att min sjuktid till att fixa en bloppis. Inte klar än, men en hel del kläder och sånt finns där redan nu. Så kolla in Cupcake's Closet

Tillbaka till tjurandet, ciao!

Inga kommentarer: