torsdag 27 januari 2011

Det är Erikas födelsedag, hurra, hurra, hurra!

Idag fyller jag år. Firade gjorde vi igår kväll eftersom både pappa och pojkvän åker till Ängelholm idag med laget som ska spela Nordiska Cupen. Mamma bjöd på smörgåstårta, och jag hade bakat chokladmoussetårta med varma hallon. Mums!

I det här fina paket från min lika fina systeryster låg...
...den här klänningen, som passade perfekt! =D
Det här blomsterarrangemanget hade min mormor gjort till mig,
i en skål som stått hemma hos henne och som jag alltid har tyckt varit fin.
Nu är den min =)
Väskan fick jag av finaste P.
Och blommorna också =) Jag älskar tulpaner!
Förutom detta lite klirr i kassan iform av pengar och presentkort, som kommer väl till pass då jag behöver inhandla ny skidjacka och löparskor. Det där körkortet går ju på en del också...

Nu ska jag se de sista avsnitten av Glee, peace out gott folk!

Inga kommentarer: